海鮮雜碎炒意粉

 食過番尋味
再買一包海鮮雜碎
今回海鮮炒意粉
今次呢包蝦仁好大隻
調味料好簡單
鹽豉油糖
配料
海鮮雜碎 洋蔥 彩椒 蘑菇
 
,
 
星期六行超市
見到一大條方包
只售55p
英國電費好貴
好過自己做
都非常軟熟
我哋今日已經食曬
 

 星期六行超市
因為五點多先去到
所以有些特價貨品
都被掃空
 

 

 

23 則留言:


  1. 豉油糖鹽
    海鮮蝦仁雜碎 洋蔥 彩椒 蘑菇炒意粉
    55p方包

    回覆刪除
  2. 自己整方包真係貴過買。我都好耐冇整過。

    回覆刪除
  3. 當年在加拿大的埠仔住了一段時間,最大娛樂是去行大超市,買特價品。

    回覆刪除
  4. 我唔會自己整方包,真係買咗仲抵。
    炒意粉好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的方包冇呢處咁平,我而家暫時未有條件做包,所以只可用麵包機。

      刪除
  5. 我呢度通常星期一最多減價野, 應該係預D人weekend會一齊食飯咁, 之後D肉快到期就會減價

    回覆刪除
  6. 我最鐘意行超市買平嘢呀!

    回覆刪除
  7. 英國大米系從哪裡進口?好食呀?

    回覆刪除
  8. 電費貴~不過夏天唔駛長開冷氣喎~!慳唔少~!

    回覆刪除
  9. 海鮮雜碎,唔止蝦,青口肉(蜆肉?)都唔碎,一D都唔細,幾好。

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便