素炒福花

以前吃的椰菜花
現在多了一個選擇
就是椰菜花的近親福花
生長得比較鬆散又大棵
福花比椰菜花爽甜
做午餐飯盒很適合
加上洋蔥 紅甜椒 雲耳
還有鮮番茄
好味又有營養








26 則留言:

  1. 我好似見過,係生得冇咁密質質的.

    回覆刪除
  2. 不嬲好鍾意食椰菜花,可以試下呢隻菜!👍🏻

    回覆刪除
  3. 我見介紹過, 不過無食過

    回覆刪除
  4. 福花未食過啊,椰菜花都少食了,近來最多食都是西蘭花咋。

    回覆刪除
  5. 福花 洋蔥 紅甜椒 雲耳
    炒鮮番茄

    回覆刪除
  6. 未食過,過兩日買開餸會買d試吓!

    回覆刪除
  7. 這個福花質感我覺得無椰菜花好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而喜歡喎,冇咁易煮到散曬。

      刪除
  8. 福花真係未聽過,不錯的名字!

    回覆刪除
  9. 福花我未食過~我都係食西蘭花多咋~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嫌西蘭花啲花容易煮爛,小食咗。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨