粉仔(狗仔粉)


很久沒有做這個粉仔
亦有人叫狗仔粉
做法各有不同
我呢做法
非常簡單易做
湯底可用
冬菇、瘦肉、蝦乾、炸菜等等材料
最後加上菜甫
加上鯖魚柳



做法

粘米粉,糯米粉加埋一齊
用熱水(唔好太熱)將粉搓成粉團
預傋好湯底
3)再將粉團續D磋成一條條
一邊磋一邊放落滾水煮
煮到半熟
再撓起隔左水份
放入有料湯底煮熟
調味便可
湯底可用
冬菇、瘦肉、蝦乾、炸菜等等材料
最後加上菜甫
菜甫加XO醬略炒



今次我好懶
用了這個從日本
買回來調味料做湯底






20 則留言:

  1. 這個粉好食啊, 加上鯖魚柳仲正. 我未生細佬之前整過😊

    回覆刪除
  2. 好懷念啊,細個有一檔食粉仔, 差唔多日日放學都去食, 其實主要係為咗食佢啲自家制辣菜脯,到而家都未食過好食過佢嘅菜脯

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔同架,銀針粉好硬,用的粉有啲唔同。

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔同架,銀針粉好硬,用的粉有啲唔同。

      刪除
  5. 做法跟銀針粉相似,只是口感不同。

    回覆刪除
  6. 呢個係我見過最多餸既狗仔粉 :P

    回覆刪除

  7. 冬菇、瘦肉、蝦乾、炸菜湯底
    最後加上菜甫鯖魚柳

    回覆刪除
  8. 這個比街賣個D好味好多~

    回覆刪除
  9. 以前我會叫粉仔做消夜架, 可惜而家搬左, 無得ORDER啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好有外賣,我其實未食過街外做的。

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨