炆冬瓜


大家見到張相
會想起乜
炆冬瓜
調味料
除咗麵豉醬
還加上南乳燒汁
同時用咗幾隻姫松茸菇
一起炆
最後加一湯匙花生醬
不需打獻
個汁已經好濃
增添香氣
吃起來又真係幾好味







25 則留言:

  1. 一睇以為係炆柚皮,加花生醬好特別,睇得出好濃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋一講我又覺得幾似喎
      我好喜歡食花生醬,用花生醬係突然來的𩆜感,效果唔錯👍

      刪除
  2. 我婆婆以前煮過, 原來要加花生醬, 好味道😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜歡食花生醬,用花生醬係突然來的𩆜感,效果唔錯👍

      刪除
  3. 回覆
    1. 我好喜歡食花生醬,用花生醬係突然來的𩆜感,效果唔錯👍

      刪除
  4. 我以為柚皮添!因為我經常炆柚皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋一講我又覺得幾似喎
      柚皮好多功夫,我好睇只整過一次。

      刪除
  5. 嘩,好多汁,冬瓜幾淡都唔怕 :P

    回覆刪除
  6. 花生醬
    麵豉醬
    南乳燒汁
    姫松茸菇
    炆冬瓜

    回覆刪除
  7. 不開謎底,我應該估不到是冬瓜=P

    回覆刪除
  8. 哈~ 原來花生醬都得,我試過用朱古力都得

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐