菜甫炒四季豆


有機四季豆好腍甜
四季豆一定要煮熟
生食有毒素
我不想走油
只用水煮
然後再炒
素食不用肉
加菜甫炒
調味時灑上黑椒粉
比較冶味



20 則留言:

  1. 我家人喜歡煮四季豆炒肉鬆, 伴菜甫都好味😊

    回覆刪除
  2. 我都唔會走油,一來浪費了鍋油,又食得唔健康。

    回覆刪除
  3. 依家食菜好多時都就咁水煮熟就算,唔駛食咁多油.

    回覆刪除
  4. 四季豆脹卜卜,加埋菜甫好正!

    回覆刪除
  5. 我唸我會忍唔住揀晒d菜圃出嚟食晒!

    回覆刪除
  6. 四季豆我少吃, 長豆角就多些。青菜我就咁綠熟就咁吃, 無鹽無油, 好多人了, 習慣左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長豆角我都喜歡食,我都係淥菜多,會加些少鹽

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐