雞蛋篇🥚

我家因經常吃素
要用很多雞蛋去做餸菜
每天每人平均大概一隻
也不會過量
有沒有blog不喜歡食蛋?
我自己就頗喜歡😘

番茄伴菜甫煎蛋
其實是非常普通一碟餸
不過特點就是
用了紅綠兩色番茄😂😂


蒸雙色水蛋
雞蛋和咸蛋
冇乜特色
這個拌飯吃不錯


上次有介紹過
茄子煎蛋
上次煎得太醜
今次有進步
方法就是盡量將茄子切薄
用較細煎pan煎







30 則留言:

  1. 我好鐘意食蛋, 特別係烚蛋, 不過唔敢食太多

    回覆刪除
  2. 蛋,好多人都會食,整法又多變化!

    回覆刪除
  3. 我最喜歡食煎荷包蛋(全熟)及蒸三黃蛋。

    回覆刪除
  4. 我少食蛋,但都會食。 不過最討厭食hard boiled egg。

    回覆刪除
  5. 雞疍好呀,又平又好食又有營養,以前驚膽固醇,依家食多咗.

    回覆刪除
  6. 綠番茄未食過呢
    茄子煎蛋有點似蠔餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠色番茄出面未見有得賣,應該較少有。
      茄子煎蛋有點似蠔餅~驟眼又幾似

      刪除
  7. 我好鍾意食蛋,最鍾意係食太陽蛋加少少辣椒豉油!😋

    回覆刪除
  8. 番茄煮蛋,每星期必食,貪方便快捷。

    回覆刪除
  9. 番茄煮蛋,可口家常菜。我非素食者,另一款愛吃蛋菜式是白飯魚煎蛋,不過好耐無食。

    回覆刪除
  10. 肥人都喜歡吃蛋, 只愛蒸熟原隻食!
    以前肥人唔愛食蒸蛋架, 但呢半年來就超愛, 個個星期都蒸呢..
    仲比老公笑我結婚咁耐而家先肯蒸蛋比佢食..哈哈!

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...