blog 聚素飯局


今天開心blog聚
這個五人組合
已經很久沒聚
有人建議吃素
大家附和
促成這個素飯局

菜式
雜菜煲
草莓骨
松子炒飯
豆腐煲
芋頭魚
綠豆布甸
還有個鯧魚煲
紅豆糖水沒照相
味道方面
大致上都不錯

笑笑談談
過了愉快的一個晚上








24 則留言:

  1. 哈,素食妳都好啱,學多點整俾阿仔食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少學外面菜式,我好懶,用我自己方法最簡單。

      刪除
  2. 諗番下,以前我都未試過吃過一餐真正的素筵,吃的多是些素點!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 啊!我又唔特別喜歡,不過,都會食。

      刪除
  4. 我食過一次素,都幾好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家素食多左好多款式,都唔差架。

      刪除
  5. 這店味道唔錯,無介紹錯

    回覆刪除
  6. 新派/舊派素食我也喜歡!

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳