豆卜炆蘿蔔


秋冬之交
蘿蔔開始當造
這個時候
蘿蔔就比較好吃
買到呢個蘿蔔
又真係幾好味
又甜又多汁
加豆卜用韓國麵醬炆
燈籠椒及蔥
(全素朋友可走蔥)
用來整色整水
蘿蔔偏寒
煮時一定要下二片薑
我個人喜歡
加少少冰糖
切薄一點就不用煮太久
慳回不少燃料
又可環保









11 則留言:

  1. 你公子吃素,否則清湯蘿蔔牛腩(童年回憶)都唔知幾好味…
    不過現已很難吃到這種回味了!

    回覆刪除
  2. 即係遲D又係蘿蔔糕嘅時候啦

    回覆刪除
  3. 係呀,我哋最近的白蘿蔔好靚,好多汁。

    回覆刪除
  4. 蘿蔔同豆卜都係吸味好材料.

    回覆刪除
  5. 呢個蘿蔔係咪前院出品?

    蘿蔔,我只係識選的時候不要「花心」的。

    回覆刪除
  6. 蘿蔔豆卜對我黎講係最佳組合呢

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃