青瓜炒猴頭菇


青瓜炒猴頭菇
上次做糖醋味時
用油炸方法
今次不用油炸
處理方法一樣
只是不用開油鑊
先將醃好的𤠣頭菇
用油半煎炒熟
再放青瓜略兜
再用豉油糖豆粉
做個薄獻便可
味道方面
始終是炸香口一點
不過
仍然不錯





20 則留言:

  1. 呢兩樣嘢…可唔可以做冷盆前菜?

    回覆刪除
  2. 猴頭菇,我通常用嚟煲湯咋,用嚟炒唔知好唔好食呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是跟程序做,我覺得好食,炸過再炒更加好吃。

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔錯架。小月,你還未接收到信息,大家入唔到你個blog呀。

      刪除
    2. 點解呢?係咪我呢個幾月都冇寫新blog呢?

      刪除
  4. 硬係覺得猴頭菇有啲韌,都係煲湯多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是跟程序做出來,一啲都唔韌。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...