𤠣頭菇延續篇


𤠣頭菇的延續篇
上篇猴頭𤠣炒青瓜
煎炒好的𤠣頭菇
留起部分放入雪櫃
第二天用來滾湯
黑豆芽番茄豆卜猴頭菇湯
加𤠣頭菇滾出來的湯
味道較濃
雖然是素湯
但都幾鮮味





25 則留言:

  1. 猴頭菇好多煮意啊!讚~

    回覆刪除
  2. 我都喜歡飲猴頭菇湯, 同意, 用佢味道比較濃D! 😘

    回覆刪除
  3. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週一🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

    回覆刪除
  4. 猴頭菇,以前聽講係東北四寳之一?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東北四寳好似人蔘,貂皮,鹿茸,烏拉草.

      刪除
  5. 原來可以咁煮呀? 除左湯水, 我都有一包猴頭菇唔知點食好~
    猴頭菇係咪唔應該入冰櫃呀?我擺左呀...而家唔知仲食唔食得添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用係乾的,不用放冰箱,若果新鮮的可能放冰箱好啲,不過都係盡快食左佢。

      刪除
  6. 猴頭菇我一向都係用來煮湯呢

    回覆刪除
  7. 和前一味比較,我鍾意今篇做法,我鍾意飲湯。^_^

    回覆刪除
  8. 可以搵日一試,多謝你介紹!

    回覆刪除
  9. 猴頭菇好似係幾有益嘅食品!

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...