香蕉紅莓蛋糕


有兩隻
熟透的香蕉
難得還未爛
快快用來
做幾隻香蕉蛋糕
雪櫃還有紅莓乾
加埋落去


下午茶或早餐
都唔錯
今次唔飲咖啡
配檸檬茶





30 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係鍾意食自已做,粗粗地嘅蛋糕。

      刪除
  2. 兩種水果味到夾唔夾?

    回覆刪除
  3. 用熟透香蕉整一定好香。

    回覆刪除
  4. 聽講街賣的香蕉疍糕其實冇香蕉.

    回覆刪除
  5. 一件小點加上一杯飲品,就已經@係生活享受.

    回覆刪除
  6. 唔知點解,我唔係好中意食香蕉味既食物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街買嘅我都唔鍾意,因為大部分都用香蕉精整

      刪除
  7. 香蕉紅莓蛋糕自己整非常好食呀!

    回覆刪除
  8. 香蕉味的蛋糕我最愛食,我幾日前都係見屋企有兩隻熟蕉,都4整左香蕉蛋糕,不過冇落紅莓呢

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...