牛肝菌南瓜飯

牛肝菌南瓜飯
好耐冇煮呢個飯
今次煮法先將牛肝菌
用油兜炒一會
加豉油糖調味
飯將近乾水
放落飯面
而南瓜就同米
放入電飯一起煲煮
味道更好
不過
飯就比較濕
睇落有啲似意大利飯





28 則留言:

  1. 香到我都聞到了,正呀,等我都學下咁煮先,謝謝您的分享!

    回覆刪除
  2. 就當是一個港式的意大利飯^_^

    回覆刪除
  3. 牛肝菌南瓜飯...好正
    好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ✨開心萬事得╠╣aΡpy週四🌟
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       ☆
     .∧_∧o。⊹
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∵★°∴
    /└-(____/₡Ϡ¨*✬
    ❉•ೋஜ¤ഐ๑*۩۞۩✾

    回覆刪除
  4. 我幾年前去海豐食到南瓜飯,好好味!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意意大利飯嘅口感㗎

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大