再訪⎡小桃源⎦


星期一五月廿二日
又跟老師同學上深圳玩
⎡小桃源⎦吃了兩餐飯
我是第二在此用膳
上次已經覺得不錯
今次真的好好介紹一下
其實
我們點的都是普通小菜
但吃起來
不會似有些食店
每樣食物都是
有種差不多的味道
食完也不覺口乾
以下我們中午晚餐
有些忘了拍照
有些重複
所以只是部份食物

釀辣椒大家吃得多


譲四季豆
我是第一吃
點特別


邊魚多骨
香港人大多不愛吃
其實肉質很鮮甜


梅香鹹魚蒸腩肉
切得薄片的腩肉
雖有肥肉
吃下卻很爽口


梅菜扣肉
細細碟
大家都爭吃扣肉


白灼蝦
非常鮮甜


呢個豬手
腍中又非常爽口


雞幾乎全無肥羔
雞皮很爽口
我忍不住吃了兩片


番薯苗嫩滑
不多油


醸豆腐很滑


涼瓜煎蛋


小盤菜色香味皆不錯


送豆腐花及芝麻糊
作飯後甜品
我晚上吃了薑汁撞奶
也不錯
我們老師是熟客
老板娘到來閒聊幾句
她是香港人
非常隨和
她強調憑良心做生意
不做黑心食物
生油都是自己搾的
酸菜都是自家醃的
我們一行十人
午晚餐
都是人仔1400左右
很經濟實惠
⎡小桃源⎦
就在羅湖城內
交通方便
大家若順道
不妨試試



23 則留言:

  1. 好正,好正,好好正,太吸引人了…

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁又唔會完全冇,不過,比較輕手已經好好。

      刪除
  3. 嘩,釀四季豆,好巧功夫嘅餸菜呀!

    回覆刪除
  4. 真係碟碟都好正喎!價錢又公道,抵食呀!

    回覆刪除
  5. 仲以為香港添,香港該頗難搵到邊魚食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人怕多骨,相信都係不大受歡迎

      刪除
  6. 1400人仔,還要十個人分,好抵食,最重要是好味呢.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 深圳消費唔平,呢間抵食質素又幾好。

      刪除
  8. 🌈好友⛅・゚☀我的早晨☕你的午安好☁*`☼
    っˆヮˆ)っ❥*¨❣謝謝♥。゚♡你來看我喇喂❤•°ღ
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。⊹
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週二*

    回覆刪除
  9. 我都只是釀青椒,佢釀四季豆,真配服

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳