香蕉杯子蛋糕


最近比較
多做麵包蛋糕
自家製粗粗地
但感覺好似較健康
亦有朋友認為買咁方便
無謂做咁多功夫
其實都啱嘅
不過
家中返正有材料
而且我的製作
多是簡易版
只做來自已吃
不用太多花巧
不用花太多時間
今次做的
香蕉杯子蛋糕
就因為有兩隻熟透香蕉
自已做的香蕉蛋糕
不只有香蕉味
還吃到實實在在的香蕉











24 則留言:

  1. 我同你想法差不多,盡量用現成的…

    回覆刪除
  2. 吃到實實在在的香蕉>>你啲香蕉冇壓爛佢先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有壓爛,但都係有香蕉南的街買的多數用香精

      刪除
  3. 香蕉蛋糕整得好靚!我都遇到有朋友話我,自己整野食咁麻煩,食得幾多吖,咁方便買咪得囉。吾明白我整野食的過程是一種享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實我做得好求其,自己整始終健康啲

      刪除
  4. 我聞到香蕉蛋糕嘅香味呀!

    回覆刪除
  5. 雖然花時間,但自己做的始終真材實料,而且安全可靠.

    回覆刪除
  6. 自己整肯定健康得多,不過幾難堅持 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔使特別堅持,因為我做嘅好簡單,底技術好方便快捷

      刪除
  7. ╔═════╗💕°¨°💗
    ║░═══░║💙*¨`*•💚
    ╚═════╝╔═╩═╗💖•*💘
    ░══╬══░⊹╬╬⊹¨`*💛
    ░░░║░░░⊹╚╬═💜⊹💞
    ❥*¨❣時刻開心萬事得🎈.¸¸♥。゚♡
    🎄齊齊都過得歡樂精彩。゚✾💒🌲🏠🌳
    ❉ღೋ🌴🏡🌵*¨*╠╣aΡpy週三ഐ❤
    🌀好友☔・゚⚡早晨☕午安好🐺黃昏&傍晚好
    🌂回覆完大家我出門玩貓🐈行街市買餸菜🐾

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食