名煲


日前在又一城超市
見到這個名牌煲
我知很多網友
都什推崇此品牌
請問咁嘅價錢
由$2988減到$$1644元
抵唔抵呢??
不過
我都不打算擁有它
純是八卦





34 則留言:

  1. 其實價錢方面...見仁見智....................心心覺得LC的顏色系列確實很吸引....................只不過有點重呢!😉

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔會啦,太重呢,冇力日日搬鐡呀!唔化算嘛

      刪除
  3. 我認識的EE, 應該不會買這個名牌煲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝老師,你原來都幾了解我,哈哈。

      刪除
  4. 在我這邊,有很多牌子都有類似這樣的煲產品,有時做特價可減至一百元紐幣左右。
    而這煲除好煮好用,相信還有一樣好處…
    哈哈…那是可以拿來做健身!

    回覆刪除
  5. 哈哈!成三千蚊一個煲,我也不打算擁有它。

    回覆刪除
  6. 但實際上佢有甚麼賣點?煮得好食啲?快啲?

    回覆刪除
  7. 2千幾蚊,不如食番餐好還好啦.

    回覆刪除
  8. Le 俗稱花花煲,愛煮食既人,都會擁有大細不一既煲,或碗碟,佢真係好靚嘅,但我都無買,煲太重了,小碗仔都要幾百蚊一隻呀!

    回覆刪除
  9. 哈哈~真係好多人買~我冇買過~我用STAUB~!

    回覆刪除
  10. 顏色靚到飛起😇,但佢真係太重,同佢無緣😥。

    回覆刪除
  11. 呢篇...ER....我都係睇各位留言學吓嘢先啦。^_^

    回覆刪除
  12. 痴線!乜名煲咁貴嘅?有什應特異功能😥

    回覆刪除
  13. 我怕重架,但!平一半 嘩~ 嘩~

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食