過大禮


家有喜事
是我家姪女過大禮
即老伴弟弟的女兒將要出嫁
家族中
男多女少
今次姪女過大禮
我當然要去高興下
順便八下啦

新郎親手
交聘禮给女方家長


禮品有海味


龍鳳禮餅


有生果藍
還有禮餅


椰子蓮子等等


其中海味果藍等有兩份
一份是回給男家


下面的大利是封
是禮金


豬仔金式





有八款不同禮餅


女家送給男方蓮藕
還有整棵的生薑





分餅仔食呀😋







40 則留言:

  1. 恭喜恭喜好恭喜!
    不說不知、原來還同時準備埋給男家的回禮!很細緻又貼心的安排喔!💕

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜!好高興呀!

    回覆刪除
  3. 這個過大禮版本咩都做足。
    有啲簡單到淨係餅卡+禮金+包羅萬有利是就攪掂!

    回覆刪除
  4. 恭喜!恭喜!你呢位伯娘要順道取經,準備你家公子好日子時,可以大派用場呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,我見到都覺複雜,最好簡單啲。

      刪除
  5. 恭喜恭喜!
    原來有咁多嘢準備…想知生薑是甚麼意頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Shu Siu。
      真失敗,唔記得問喎。

      刪除
    2. 如果冇記錯,以前D古老人叫人生仔係用"種薑"呢個代詞,而薑係一球一球連生在一起,所以係意喻多子多孫。

      刪除
    3. 多謝小月講俾我知。

      刪除
  6. 恭喜恭喜!都做得好足喎

    回覆刪除
  7. 見到d禮餅我兩眼發光添。

    回覆刪除
  8. 傳統習俗做足先夠喜慶氣氛^^

    回覆刪除
  9. 恭喜!恭喜!傳統做到好足啊~ ~ 這表示孝順、黎緊會豐衣足食、利路名掦

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大