冬瓜冬菇咸蛋粟米粒素湯


冬瓜是夏天常吃瓜菜
不過
現在似乎是
四季都有得吃
我比較少煲冬瓜老火湯
但時不時都愛滾冬瓜湯
冬瓜本身屬味較淡
但非常吸味
所以用多些配料
吃起來更好味
咸蛋更是最佳配搭
再加冬菇粟米粒更美味



自家醃的鹹蛋
個蛋黃很紅
中心較硬
不過真的幾香









24 則留言:

  1. 看到碗湯有蛋白花,就知道一定做得好好。
    而那鹹蛋又一睇也知道是好蛋。

    回覆刪除
  2. 依家用化學肥,溫室種植,幾時都有四季蔬菜食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對,不過有些食材始終合時令較好吃。

      刪除
  3. 依家大陸在不同的地方種植,好多蔬菜四季都有得供應了。咸蛋好靚啊!搵日我都試下醃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對,不過有些食材始終合時令較好吃。自醃咸蛋很簡單,一定難不倒你。

      刪除
  4. 鹹疍東瓜真係好夾,一個放味,一個吸味.

    回覆刪除
  5. 呢個湯清清,我啱呀!

    回覆刪除
  6. EE,我發覺...你有唔少食材都可以自做,自給自足。^_^

    回覆刪除
  7. 煲湯鹹蛋真好味,每次我都不會錯過./

    回覆刪除
  8. 冬瓜清熱,幾時食都得啦

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信