紅莓乾辮包


早幾個月前
買了部當時是
最新款P仔麵包機
仍然未有心情跟它溝通
最近多用來搓粉
今天心血來潮
用機搓好粉
做個辮包

美國不同的親友
分別送了
不少紅莓乾給我
平時好少吃
而且實在太多
不如用來做包

個包都發得不錯
塗上蛋漿
預傋入爐


今次
焗的色水都幾均勻
焗好的包包
辮子就不大明顯


紅莓乾少了點點
下次可用多啲啲
甜包配咖啡也不錯







37 則留言:

  1. 紅莓好有益,做包是最好不過了,正!

    回覆刪除
  2. 我多會用來做蛋糕,brownies ……

    回覆刪除
  3. 新鮮出爐好味,個樣好鬆軟

    回覆刪除
  4. 🌟・゚✨好友★。゚✬晚晚甜夢安睡囉☁*¨*🌙☆
     .∧__∧・。。゚🌛💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗💞
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝💜•*💕
    💙*¨*💓大家週五╠╣aΡpy💚°¨°💛
    正呀...我睇到口水流

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末愉快!請你食包啦。

      刪除
    2. 好友♦・゚⛅我的早晨🌈你的午安好☁*`☀
      🌸╔══╗╔══╗░╔╗╔╗💖。・゚゚✿ʚïɞ
      🌸╠══║╠══║░║║║║╔╗❤週末ღ💕
      🌸║══╝╚══║░║║║║╚╝♡•*¨*❀ʚïɞ
      🌸║░═╦╦═░║░║║║╚═══╔╗╔╗♥💞
      🌸║░═╬╬═░║░╚╝╚═════╝╚╝❥萬事得
      🎄💛♧🌼♧💗♣🌻♣💚♧🌹♧💙♣🌺♣💜🎄

      刪除
    3. 🌟・゚✨好友★。゚🌙瞓覺豬囉☆*¨✬晚晚甜夢安睡☁¨🌛💤
      💙█░▐█ ▄▀▄ █▀▄ █▀▄ ▀▄─▄▀💕
      💛████ █▀█ █─█ █─█ ──█・*。💚
      💜█░▐█ ▀─▀ █▀─ █▀─ ──▀週二*¨*💞

      刪除
  5. 下次落多啲紅莓乾唔好咁孤寒喇。

    回覆刪除
  6. 唉,我部麵包機都冇用幾年囉!

    回覆刪除
  7. 實在....真係.....要好大決心先可以攞部麵包機出來用的 :P

    回覆刪除
  8. 紅莓好有益㗎,食多啲好呀,再唔係除左蛋糕,麵包,用來做cranberries and nuts or oats cookies都可以

    回覆刪除
  9. 個包靚仔, 下次可以落多D紅莓

    回覆刪除
  10. 包包好靚呀。我又係有好多親友送嘅紅莓,藍莓,我都用嚟整包咖。

    回覆刪除
  11. 自製麵包係最新鮮最好味呢

    回覆刪除
  12. 個包D色水好靚,啡得嚟唔燶,火喉好好。

    回覆刪除
  13. 紅莓乾除了用來做麵包外 , 我還當佢係零食的 .

    回覆刪除
  14. 哈!我部麵包機入左冷宮了

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食