聖誕裝飾


聖誕節快到了
不同區域的商場
都各出去
吸引顅客
這天因事出城
行過德福商場
佈置本是平平無奇



不過
原來屋後別有洞天
小屋內三角形
除了亮閃閃
還可一人變幾人
有年青情侶在拍照


另一間屋七彩繽紛
有多種不同的圖案
不停地變



我不夠手快
只影到
三種不同顔色的圖案


朱古力店
不同的聖誕禮盒


我呢啲村姑出城
行完就返歸





32 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實呢啲都係商業手法,氹人使錢

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實呢啲都係商業手法,氹人使錢

      刪除
  3. 那些別有洞天的設計,很有創意呀!

    回覆刪除
  4. 睇人blog,見德福今年好簡約喎.

    回覆刪除
  5. 我哋聖誕氣氛已經好濃厚

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港其實呢啲都係商業手法,氹人使錢

      刪除
  6. 依家啲燈飾都去晒商場入面,戶外冇乜.

    回覆刪除
  7. 德福商塲以前的聖誕裝飾更大型,現在太縮水了.

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 其實呢啲都係商業手法,氹人使錢

      刪除
  9. 好靚,一定吸引好多情侶去影相^^

    回覆刪除
  10. ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
    ███████───▄▀
    ▀█████▀▀▄▀🎉
    ──▀█▀🌲¸.•*¨*❀
    🎄.¸.🎁•*¨*✿
    ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
    💘大家💚*¨*💜週四💛╠╣aΡpy💙。゚💕

    回覆刪除
  11. 我前幾年都好鐘意周圍去d商場睇聖誕裝飾,影下相咁,不過近呢幾年都冇特登去睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少去,咁啱出開街都會影下相。

      刪除
  12. 回覆
    1. 我都好少去,咁啱出開街都會影下相。

      刪除
  13. 商場開始落功夫谷人流,為聖誕這個消費旺季做準備喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢啲都係商業手法,氹人使錢

      刪除
  14. 德福商場近兩年的聖誕佈置冇以前咁花心思設計了 .

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食