徐小明執導新編粵劇《亂世未了情》


昨晩應親友邀請
往新光看了一場
比較特別的粤劇
徐小明執導新編
《亂世未了情》
故事其實是
大家熟悉
西施范蠡的故事
手法創新
觀眾反應很熟烈









中間加插電影間場



舞台上
也有很多武場戱
觀眾看得非常高興





最後一場
范蠡西施
雙雙避世
泛舟五湖


徐小明及眾演員謝幕








31 則留言:

  1. 唔知原來徐先生會導演粵劇

    回覆刪除
    回覆
    1. 徐小明父母都是粵劇演員,他自小就學習粤劇。

      刪除
  2. 曾聽過徐小明的歌,有太多粵劇的唱腔,所以對他導演大戲就一點也不覺得奇怪,奇怪的是我還以為他已退休了!

    回覆刪除
  3. 見到徐小明大名,就諗起麗的時代的電視劇。

    回覆刪除
  4. 唔知邊個係徐小明,又未聽過西施范蠡,最後嗰個字仲唔識添。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好你少少知邊個係徐小明.只係last兩個字唔識。

      刪除
    2. 最後果個字讀禮字。你地兩個可能讀番書,冇讀中史。

      刪除
  5. 原來徐小明轉行搅粤劇。

    回覆刪除
  6. 我都鐘意睇大戲,但唔好兩個人企喺度唱嗰啲,要打到飛起就啱.

    回覆刪除
  7. 除小明以前拍電視都好精彩。作曲吾錯。

    回覆刪除
  8. 現場睇大戲更精彩,與電視睇感覺完全不一樣呢

    回覆刪除
  9. 我非常專敬徐小明大哥, 他會教唱粵曲粵劇嗎?

    回覆刪除
  10. 我非常專敬徐小明大哥, 非常希望他能親自教我! 他會教唱粵曲粵劇嗎?
    收費如何? EMAIL 我 ,可以嗎?

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...