yblog好友飯聚


今天朋友仔
請吃飯
慶祝結婚週年
也順便慶祝我們
幾位Yblog友友
相識七週年
Yblog結束
友誼長存

歡聚在老地方
緬甸台稻香

很開心的聚會
幾年來大家
雖然不是常常見面
仍然互相關心
彼此真心相待
謝謝你們的愛

今晚的食物
我們吃了很多甜品
可惜沒拍照
大家不只甜在舌尖
也甜在心頭







晚餐時段
都算幾旺



食飽出到門口
很多人站在路上玩手機
近日的遊戲熱潮
相信大家都知什麼一回事





41 則留言:

  1. 好難得可以維持咁多年

    回覆刪除
  2. 我寫博只有6年幾歷史,嘻嘻…所以還爭你哋少少至夠班!

    回覆刪除
  3. 我地係咪都有咁多年呀??? <3 感謝主讓我認識妳噢EE

    回覆刪除
  4. 好勁, 我只係寫咗4年blog!希望有一日都可以約blog友出嚟見下面!

    回覆刪除
  5. 哇,係YAHOO BLOG識到既朋友仲KEEP住來往,真係難得!

    回覆刪除
    回覆
    1. yblog真的令人懷念,我在那裡認識了不少朋友。

      刪除
  6. 大家透過Yblog認識,仲可以維持咁多年,真係好難得

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. yblog真的令人懷念,我在那裡認識了不少朋友。

      刪除
  8. 難得友情👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
  9. 遊戲熱潮我度都係咁瘋狂。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,已經全球化,你有冇玩呀。

      刪除
    2. 冇呀,其實有好多流行嘅嘢我都無玩,驚自己成日沉迷

      刪除
    3. 玩電腦遊戲好嘥時間。

      刪除
  10. 雅虎太失敗了,失了一班擁躉.還好,各BLOG友,有無比的張力,在不同的渠道,再次聯起來,這個是奇蹟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎blog冇錢賺,唯有關閉,但間接做就了不少有緣人。

      刪除
  11. 另一種朋友緣
    難能可貴

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 雅虎其實都好大貢獻,好多blog友都識到朋友。

      刪除
  13. 網上情一般難以持久,能維繫咁耐真係難得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎其實都好大貢獻,好多blog友都識到朋友。

      刪除
  14. 十分難得,令人懷念的雅虎年代!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎其實都好大貢獻,好多blog友都識到朋友。

      刪除
  15. 我差一個月就寫了9年blog,而家回想好掛住雅虎

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨