植物篇


小盆士多啤梨
竟然開了花
還結了
個小小的士多啤梨
好紅呀
不過實在太小
吃不得
葉則越長越長
意想不到
看來要換個大盆




我其實無心栽種
龍利葉是最粗生的
所以隨便一放
也有收成



蘭花不用打理
今年還多開了兩朵花










36 則留言:

  1. EE你盤士多啤梨是否放在露台?有冇雀仔虎視眈眈呀?

    回覆刪除
  2. 士多啤梨BB好得意呀!

    回覆刪除
  3. 盆邊的是否辣椒乾
    是用來做種子嗎

    回覆刪除
  4. 世事就係咁, 唔刻意反而有收成

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係想持續生長,一定要俾心機打理

      刪除
  5. 叻叻, 有收成好開心呢!
    我都想種士多啤梨啊! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係想持續生長,一定要俾心機打理,我真係冇咁好心機架

      刪除
  6. 有心栽梨梨不大,無心種葉葉成湯!
    同你玩對抗,哈哈…哈…要俾多些心機呢…

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係想持續生長,一定要俾心機打理,我好懶,冇咁好心機。

      刪除
  7. 應該係啲肥料唔啱,士多啤梨如果葉多,就會果少而且細

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔識種野架,只係種來玩下咋。

      刪除
  8. 都係種啲有果有花既好玩啲 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔識種野架,只係種來玩下咋。

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢隻蘭花唔使打理,自動開花㗎。

      刪除
  10. 前面橫盤的係龍脷葉?估唔到個樣咁HEA, 以為係嗰種會生得好高有勁多葉摘既樣TIM!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以生得好密架,但唔會好高,我種時間短,而且已經剪左一次煲湯,其實係我HEA,冇乜施肥咋,俾你笑C。

      刪除
  11. EE 好有心種下嘢!我都想有地方種下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好懶架,朋友俾苗我咪種下囉。

      刪除
  12. 羨慕呢,我家不宜種植的

    回覆刪除
  13. 證明咗,妳夠細心照顧家裏的花草./

    回覆刪除
  14. 見到有收成,滿足感最大

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐