清清的素食餐


咸蛋冬瓜湯
前院買來的冬瓜
比街市買的
普通冬瓜清甜
只要拍大片薑
加隻咸蛋
已經好好味
不吃咸蛋
用冬菇滾也不錯



絲瓜沙葛也好味
炒大碟
做午餐飯盒也適合
清谈淡中帶色彩


有機蔬果
是否一定好吃
倒也未必
有時都買到
不理想貨色
不過
大部分都是好的
而且香港農產
始終較新鮮




30 則留言:

  1. 有機無機無所謂,最緊要新鮮,無殘餘農藥。

    回覆刪除
  2. 天口熱,飲這個鹹蛋湯就最合適!

    回覆刪除
  3. 咸疍好有化學作用,加咗好似俾咗肉咁的 :P

    回覆刪除
  4. 健康, 可惜我家人唔鍾意素食

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實少肉多菜都好架,唔一定要食素。

      刪除
  5. 呢味湯我幾鍾意飲,清清地又鹹鹹地~

    回覆刪除
  6. 我都有滾呢嗰湯,D後生鍾意食咸疍黃)00(

    回覆刪除
  7. 我呢兩日都諗住煲一餐咸蛋湯

    回覆刪除
  8. 冬瓜鹹蛋湯絕對係夏天最愛的滾湯類之一

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,小肉多菜,唔一定要食素番。

      刪除
  10. 哈!我肥左20磅,要小肉多菜了

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食