灣仔下午茶


假期接近尾聲
繼續吃喝玩樂
今天一早約了朋友
唱歌仔
風雨無阻
跟著嘆下午茶

布拉腸粉
滑滑的也不錯



味菜火鴨絲炆米
味道味道適中
炆得較亁身
但不肥膩
我吃了很多


蒸鯪魚球
略嫌不夠彈牙


蒸涼瓜的肉餡
倒做彈牙
夾著甘甘的涼瓜吃
好夾味


粟米餅
前得香口吸引


兩款糖水
南瓜露
紅豆沙
真材實料
不太甜
算是不錯


紅棗糕



底層是椰汁糕



呢餐$198元
4人每位$50元
都幾抵食

灣仔東園金閣






30 則留言:

  1. 呢間我以前係灣仔返工都會幫親

    回覆刪除
  2. 味菜火鴨絲炆米想食但係我冇材料煮添。

    回覆刪除
  3. 我覺得呢間啲嘢幾好食㗎

    回覆刪除
  4. 想知,腸粉不是布拉嘅咩?是否還有其它做法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽說用布拉出的腸粉特別薄,不用布拉的就是手拉,我也不大了了,不過我試過自己做是不用布

      刪除
  5. 嘩,每人50元咪同去食大家樂差唔多咁價錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午茶較便宜,午市就不是這個價。

      刪除
  6. 妳唔講我都無留意,現在的粉腸不是布拉的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽說用布拉出的腸粉特別薄,不用布拉的就是手拉,我也不大了了,不過我試過自己做是不用布

      刪除
  7. 火鴨絲炆米又係我嘅至愛之一呀,哈哈哈。

    回覆刪除
  8. 以咁多款食物,每人$50好抵!紅棗糕睇落好彈!好想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午茶係抵食啲,紅糕幾好,不過冇乜红棗味,有椰汁味。

      刪除
  9. 依家飲茶,D鯪魚球好少會好食咖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我諗係因為多是來貨,並非自己打。

      刪除
  10. 味菜火鴨絲炆米好耐無食過, 食50蚊唔貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味菜火鴨絲炆米我都係好耐冇食,下午茶較便宜,午市就不是這個價。

      刪除
  11. 下午茶都幾抵喎👏🏻👏🏻
    苦瓜釀肉想試下呢!

    回覆刪除
  12. 蒸涼瓜的肉餡--->呢個我覺得幾特別(也可能是少見多怪),我比較多見的是用節瓜釀餡,少見用涼瓜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實向來都有用涼瓜釀鯪魚架球,釀肉都好食嘅。

      刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳