前院買的蔬果



今日起得遲
到前院時
有些我想要
都賣光
只買到以下的
菠蘿是第一買





沙葛上次買過
很清甜
大大個
要分幾餐食








48 則留言:

  1. 這些蔬菜
    都近乎即摘即賣即食

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔係啦,佢地都要係本地農場收集咗先分配出來買的,當然就較外地來的新鮮,前院種的所有植物只供觀賞,是非賣品。

      刪除
  2. 我從沒有留意到香港有本地菠蘿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實本地菠蘿真的很少見,我都是第一次買。

      刪除
  3. 好友☁・゚♦又係時候瞓覺嚟★*¨✬
    晚晚甜夢安睡☾。゚☆╠╣aΡpy星期一
     ..∧_∧・。。゚
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤.Zzz
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝•*◇Zzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友★。゚☾又瞓覺時候嚟☁¨*☆晚安♦・゚✬
      💖*¨💘眨吓眼又💜。゚💕╠╣aΡpy星期二💞

      刪除
    2. 💕╠╣aΡpy星期二💞

      刪除
    3. ☁¨*☆好友★。゚☾晚上好♦・゚✬╠╣aΡpy星期二

      刪除
  4. 沙葛好耐都冇食過,記得細個時當生果咁吃…而你又點炒呢?

    回覆刪除
  5. 樣樣都好新鮮呀!會吾會好貴架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由十八至廿幾蚊一斤,俾外面的有機菜平

      刪除
  6. 唔知今次EE點處理沙葛呢?

    回覆刪除
  7. 以前對沙葛興趣一般,現今不知是天氣熱或年紀大想少食肉的關係,對沙葛興大增,總覺它清甜又爽口。

    回覆刪除
  8. 沙葛爽口清甜夏口佳品!

    回覆刪除
  9. 沙葛爽口清甜夏口佳品!

    回覆刪除
  10. 全部都係本地有機出品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都係本地,今次亦全部都係有機。

      刪除
  11. 好難買到咁新鮮嘅蔬果,特別係呢種大沙葛,你可以一葛幾味都得了,煲湯,炒,包粉果,哈哈!諗下都流口水了@@

    回覆刪除
  12. 晚安~~EE 都好成日買呢D新鮮蔬菓呢~

    回覆刪除
  13. 其實前院d嘢咁靚咁新鮮,通常同我哋平時去超市或者街市比會唔會貴好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由十八至廿幾蚊一斤,俾外面的有機菜平。當然都有較貴的產品。

      刪除
  14. EE今次算唔算大豐收?

    回覆刪除
  15. D蔬果好新鮮呀,一定好鮮甜,梳大蕉最吸引我

    回覆刪除
  16. D菜好新鮮,我地街市見到果D真係無得比

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落