梅菜炒芥蘭


芥蘭
並非夏季當造蔬菜
現在大部分蔬菜
都是來自廣東省以外
銀川或寧夏等地
所以似乎已不大分季節
幸好
這個芥蘭嫩而有菜味
用梅菜再贊酒炒
味道相當不錯
好送飯
黃椒是雪櫃剩餘物資
用來整色整水


我個人喜歡
用滾水將
芥蘭灼一會先炒
令菜較腍
當然
大家喜歡吃爽口的
就可省去此步驟




32 則留言:

  1. 我勁鐘意帶酒味嘅芥蘭

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我地喜歡用酒,好香,你不妨試下,最好用中國酒。

      刪除
  3. 夏天我好少買黎食呀~家下有時買菜心~俾囡囡拎住食~哈~

    回覆刪除
  4. 梅菜炒芥蘭 , 未食過 !
    最常食的是:芥蘭炒牛肉。

    回覆刪除
  5. 芥籣我啱,我鍾意鹹魚粒炒芥蘭

    回覆刪除
  6. 芥蘭,蒜蓉炒都好香口GAR ^_^(一個唔識煮嘢GE人在EE面前「講呢D」,有點班門弄斧的感覺TIM...)

    回覆刪除
  7. 薑汁及酒
    是經常用來炒芥籣的配搭

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 呢啲菜好遠來,唔知係咪溫室種。

      刪除
  9. 我個人而言,梅菜炒芥蘭又真係未聽過,幾特別。

    回覆刪除
  10. 我個人而言,梅菜炒芥蘭又真係未聽過,幾特別。

    回覆刪除
  11. 梅菜炒芥蘭比淨薑汁炒更好味啊!👍👍👍

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐