清炒蜜糖豆



其實蜜糖豆
我也甚少買來吃
因為這種豆
煮得太腍又不好吃
而求其炒幾炒
我又嫌硬
今次我用滾水拖一拖
再用蘑菇紅椒
整色整水
加薑片清炒
一邊炒一邊下水
每次少少
炒熟便可
只用鹽
不用其他調味
也不錯啊
想更香口
可用蒜蓉炒
大家不妨試試






26 則留言:

  1. 我今晚也吃這種蜜豆,我邊炒邊灑水。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 不算什麼秘訣,只係我喜歡佢腍小小

      刪除
  3. 謝謝分享, 我都喜歡腍小小. ^^

    回覆刪除
  4. 蜜糖豆我鍾意煮腍佢食.

    回覆刪除
  5. 煮豆好「蝦」人㗎,所以我好少煮!

    回覆刪除
  6. 色彩繽紛!炒西芹我都會加少許蜜豆和甘筍,整色整水靚好多。

    回覆刪除
  7. 蜜糖豆真的好味,只是我在街市是分不清楚,看上去和一般豆類無異.

    回覆刪除
  8. 蜜糖豆?係咪即係荷蘭豆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷蘭豆扁身的,蜜糖豆漲卜卜,而且食落甜甜地架。

      刪除
  9. 我鍾意食呀,我就鍾意食生啲,仲係好爽咁

    回覆刪除
  10. 我老婆話荷豆好食過蜜糖豆,可能我細路哥口味,我覺得......蜜糖豆好食啲 :P

    回覆刪除
  11. 我鍾意蜜糖豆多D甜甜地,但!聽人講好似荷蘭豆好有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人有各人口味,兩樣都好吃有益。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐