真姬菇炒翠玉瓜


其實
好少買翠玉瓜
總覺得翠玉瓜味較淡
但家人要帶午飯
菜類又不太適合
選擇相對少了
瓜類是較佳選擇

今次加真姫菇一起炒
加了一茶匙
韓國麵豉醬調味
味道提升了不少
先用洋蔥起鑊炒香
更加好味

本菇先要白鑊
炒一會出水
否則會炒到水汪汪








34 則留言:

  1. 韓國麵豉醬, 下次返黎都要買黎試下

    回覆刪除
  2. 以前我會將菇出一出水,而家懶咗,寧願先炒並炒乾身啲…至落其他配菜。
    咁樣更會原汁原味!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 瓜類可炇可煮,容易清洗,幾方便。

      刪除
  4. 我都好鍾意菇菇炒翠玉瓜。

    回覆刪除
  5. 有同感,我都好少食翠肉瓜,好淡冇瓜味。

    回覆刪除
  6. 間中都有食下,其實太太煮咩我就食咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企人都係我煮乜佢地就食乜。

      刪除
  7. 韓國麵豉醬同中國的有咩分別?同埋邊度有得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻韓國麵豉醬有少少酸辣味,又有蒜味,同中國麵醬唔同,係759有賣。

      刪除
  8. 我好鍾意翠玉瓜,但係係深綠色個種,香港嘅係淺綠。

    回覆刪除
  9. 間中會用翠玉瓜,雲耳,草菇炒埋一碟。

    回覆刪除
  10. 我都係麻麻地翠玉瓜, 無乜味.

    回覆刪除
  11. ooo...原來用白鑊炒左先!又學到嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻菇出太多水,唔炒下佢會攪到碟餸水汪汪

      刪除
  12. 我好喜歡食翠玉瓜, 不過家人吾喜歡, 所以好少煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企人冇乜所謂,我煮乜佢地就食乜。

      刪除
  13. 我都少買!味道淡口唔太鍾意呢

    回覆刪除
  14. 加了韓式麵醬一定好味好多,讚

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信