貓貓和狗狗


無無聊聊
和大家分享兩個有趣廣告
我都是第一次看到

先看狗狗




跟著看貓貓








42 則留言:

  1. 好有趣,但睇完感覺又有點無喱頭!

    回覆刪除
  2. 其實我幾反對訓練貓兩隻腳走路, 好違反天然

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得果隻係假嘅,邊有咁身型架

      刪除
  3. 貓狗的世界和小朋友一樣單純....................多謝EE分享呢!

    回覆刪除
  4. 我反而鍾意跟住後面果個泰國廣告

    回覆刪除
  5. 若買包,就熱狗啫,那麼頭一個廣告令人聯想是狗餅呀,人類點食得落^^

    回覆刪除
  6. 睇完真係覺得狗狗貓貓好可愛,但真係無厘頭囉.

    回覆刪除
  7. 貓貓狗狗我都歡喜,由於地方問題己無養多時了,對貓狗,我欠缺太多了,無一善終,致使我再不養貓狗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕對佢地照顧不周,不敢養。

      刪除
  8. 貓貓狗狗我都歡喜,由於地方問題己無養多時了,對貓狗,我欠缺太多了,無一善終,致使我再不養貓狗。

    回覆刪除
  9. 同貓狗拍廣告真係好得意~不過又花好多時間呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過而電腦技術先進,可作後期加工。

      刪除
  10. 狗狗消化餅廣告, 有個貓咪版都好可愛架.

    https://m.youtube.com/watch?v=uxXZ_uEVr9c

    回覆刪除
  11. EE去前院,好多時都見到狗狗吧。獅子會其實幾好,俾狗入去一齊玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,不過我左隣右里,都好多狗狗。

      刪除
  12. 動物做廣告,另廣告更加吸引 。

    回覆刪除
  13. 貓貓狗狗賣廣告
    感覺比較容易吸引觀眾注意

    回覆刪除
  14. 都係無厘頭,睇下得啖笑。

    回覆刪除
  15. 哈哈!個廣告都唔知講乜,不過D毛小孩好可愛

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...