煎素餃


週末那天
趁著家人在家
包餃子做午餐
煎餃香口
當然受歡迎



素餃材料
沙葛  西芹  甘荀  雲耳  炸菜


炒好餡料放涼


街市買的餃子皮
半斤$8元
有四十多五十塊
皮薄又滑
都懶得自己整


分工合作
有人負責煎
雖然是素餃
味道也不錯







26 則留言:

  1. EE...請預留半打給心心帶回家呀!^^'''

    回覆刪除
  2. 沙葛、木耳清甜爽口,流哂口水😋😋

    回覆刪除
  3. 呢個我好like,好好味呀

    回覆刪除
  4. 素餃子真的很好吃…
    記得第一次去齋舖,吃的也是湯素餃。

    回覆刪除
  5. 餃子好靚!素餃子未試過,學習了,謝謝分享。

    回覆刪除
  6. 煎餃都無得輸,有次太太有事出街,無煮飯,我只係從雪櫃拿餃子煎,平時煮飯難食的我,都得到囝囝囡囡的讚賞(可能他們太肚餓)

    回覆刪除
  7. 好靚呀,香港咁方便買到真係唔需要自己做。我一有香港雲吞皮就包好多放冰箱慢慢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 街外買的皮質素都好高,真係好方便。

      刪除
  8. 分工合作, 應該好快有得食

    回覆刪除
  9. 素餃好靚,你切餡料都用了好多工夫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做餃子切料最多功夫,其他都好簡單。

      刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信