澳洲麵包粉

有冇blog友
用過呢隻粉
做麵包
我最近在價真棧
買左一包
澳洲出產
只係$10元
貪便宜買來一試


做出來的包包
都一樣發得好好
只係覺得
口感比較粗糙
我用過泰國 韓國 
最近用日本粉
日本粉似比較幼滑
做包包的朋友
你地又喜歡用邊隻粉呢





34 則留言:

  1. 呢隻沒有用過呢,我也喜歡用日本粉,
    最愛用白馬或鳥越,皇后也不錯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最近先用日本粉,原來有咁多牌子。

      刪除
  2. 其他bloggers都介紹用日本粉, 不過我未用過. ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本粉真係幾好,做出來的包包,質地幼滑好多。

      刪除
  3. 我用韓國高筋粉做包,我覺得做出來的包是最令我滿意的。

    回覆刪除
  4. 我無研究, 只會用呢度本地貨

    回覆刪除
  5. 香港人鍾意用日本粉,但其實加拿大麵粉都好好,世界級呢

    回覆刪除
  6. 我這邊除了入囗貨的麵粉,靚的大約$2.5~$3一包(1.5kg),買5kg大包就平很多,有時做特價$7便買到了。
    口感也是比玫瑰麵粉粗,但也OK啦!

    回覆刪除
  7. 我覺得西人麵粉嘅出品係粗糙啲,無咁幼滑,但係我懷疑咁樣其實係健康啲

    回覆刪除
  8. 有呀,舊年我朋友買呢個牌子嘅糖。擰錯咗麵粉,比咗我整包,我覺得很粗和鬆散。

    回覆刪除
  9. 屋企個麵包機都收埋咗囉~~~

    回覆刪除
  10. 現在怕多添加嘅食材,所以太白與細緻嘅粉反而有啲怕,我鍾意粗糙,少漂白嘅粉來做麵包。

    回覆刪除
  11. 我未用過澳洲呢隻麵包粉, 我用日清多, 喜歡佢個包裝有封口.

    回覆刪除
  12. 我未用過,一向用日本粉

    回覆刪除
  13. 嘩,呢方面我孤陋寡聞,唔知道原來D粉都要講究產地,出嚟效果唔同。

    回覆刪除
  14. 心心都係參考EE的資料咋!

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大