雪耳紅蘿蔔素湯


最近比較
多煲老火湯
因為
家中豆豆要清下貨
摷到有雪耳
已經放左好耐
幸好還食得
我總覺得雪耳
有小小[噏味]
浸泡一小時
習慣再用滾水沖洗

材料方面
雪耳 紅蘿蔔 
腰果 花腰豆 淮山 茨實
陳皮 圓肉

湯煲得濃郁
味道清甜
花腰豆經網友提示
不用去皮
煲完湯仍然好完整
腍腍的好好食
喜歡吃湯渣的朋友
可以煮少啲飯
呢個湯
湯渣全部都好好食
而且好飽肚
我向大家推薦
真係唔使
落肉都好好味








28 則留言:

  1. 有說雪耳係窮人燕窩, 可以養顏

    回覆刪除
  2. 在我這裡很難買到好的雪耳,不是有陣噏味就是浸洗後變得「滑汕汕」,所以我也不敢再買…說真的,我這邊曾買過多次低質量的唐人食材,正所謂食少多覺瞓/教訓好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸洗後變得「滑汕汕」,就唔好要。

      刪除
  3. 最近街市有新鮮雪耳賣,唔知會唔會煲到溶晒呢?

    回覆刪除
  4. 一般的家常湯水,太太一般會落瘦肉或牛尾吊味,而我喜歡食湯渣,湯裏的肉太太雖說已經煲到無肉味,但我就是喜歡那種質感(始終是食肉獸)

    回覆刪除
    回覆
    1. 老火湯,特別用豬骨等湯,還是少食為妙,用瘦肉較好。

      刪除
  5. 素湯有益呀,我家好耐無煲加肉老火湯啦

    回覆刪除
  6. 我家下少咗煲湯!因為要湊女煮得簡單呢

    回覆刪除
  7. 雖然無肉類
    但湯的顏色都好濃

    回覆刪除
  8. 睇落去已覺好濃好甜,齋食渣都飽lu

    回覆刪除
  9. 聽講話雪耳湯唔可以留過夜,你有冇聽過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽講菜湯就唔好留過夜,雪耳就冇,不過乜湯都係新鮮飲好啲

      刪除
  10. 我都喜歡食湯渣, 煲完湯的依然豆好好味.

    回覆刪除
  11. 素湯,煲完應該冇落肉咁多油浮面啦。出去酒樓叫例湯,D侍應都會片片面果浸油先分。

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...