兩隻燒雞


今天有家庭聚會
在旺角富臨
本來不打算拍照
但見到
兩隻燒雞很有趣
又影返張先
大家留意睇睇
一隻頭耷耷
一隻非常醒神
棟企係處
相映成趣
後面是龍蝦伊麵



燒鵝食剩個頭
原來有人很喜歡食鵝頭
覺得是極品

其他菜式平平
燒鵝則味道肉質都不錯
17位大人
食埋鮑魚
結賬$26xx元
都算抵食





41 則留言:

  1. 兩隻燒雞,楝篤企,點食呀?
    用手搣?

    回覆刪除
  2. 係喎,上枱企喺度.廚房有冇人切㗎?

    回覆刪除
  3. 依家時興棟企雞,上枱又要拎返去斬。
    燒鵝頭好貴架,深井陳記賣幾十蚊一個架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有手套俾客人自己手撕咋。
      我真唔知鵝頭咁值錢。

      刪除
  4. 兩隻燒雞打對枱,真係相映成趣.

    回覆刪除
  5. 我都係富臨食過呢隻燒雞, 只有我覺得得意, 同枱全部人都覺得撕開嚟食好殘忍

    回覆刪除
  6. 我都係富臨食過呢隻燒雞, 只有我覺得得意, 同枱全部人都覺得撕開嚟食好殘忍

    回覆刪除
  7. 價錢0k呀,D食物睇落唔錯!

    回覆刪除
  8. 咁樣燒鷄,燒得均勻。應該好味喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒得好香口,不過始終冇乜雞味。

      刪除
  9. 就咁用手撕開都幾好玩喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得在酒樓食,要客人手撕不大適合

      刪除
  10. 哈哈
    用手撕雞
    可能撕走一大片肉
    手慢可能無得食了

    回覆刪除
  11. 隻雞企咁耐好似好累咁呀!^^'''

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐