清炒蒜心


很久沒買蒜心
遇上靚蒜心不容易
今次買到
雖然都很清甜
其中也吃到些少是有渣
十多元一扎
以現在菜價比較
不算太貴
加上雲耳及
紅色燈籠椒炒

都係果句
盡量用家中
已有的食材配搭
由於蒜心味道濃郁
不須太多調味料
下小小鹽
已經好好味




蒜心
含有豐富蛋白質
 維生素及礦物質
營養價值高 
最重要係蒜心
味道清甜爽口
順帶一提 
蒜心可能營養太豐富 
不宜一次過吃太多
否則會消化不良



34 則留言:

  1. 吓, 會消化不良, 我都好少買佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次過食得太多先會消化不良。

      刪除
  2. 我比較少食蒜心,這邊超市也有得賣,通常兩、三元一扎,也不知靚唔靚呢?

    回覆刪除
  3. 蒜心超好食,我鍾意用嚟炒鮮魷

    回覆刪除
  4. 炒蒜心好清爽,顏色靚。

    回覆刪除
  5. 蒜心含有豐富蛋白質---->呢個對我嚟講係新知識,我一向觀念係豆類先多蛋白質。^_^

    回覆刪除
  6. 蒜心有一種獨特香味
    感覺這香味有少少韭菜的影子

    回覆刪除
  7. EE...炒蒜心是否要加多些油呢?

    回覆刪除
  8. 我還以為是蒜頭那類東西呢.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨