菜菜煎蛋



菜菜煎蛋
其實是
梅菜韭菜煎蛋
這味菜
蛋和梅菜是主角
當沒時間買餸
家中雪櫃有蛋有梅菜
便能做成一味
可送飯的菜
大家有興趣
不妨試試


買到靚梅菜不易
以前出名的石澳梅菜
現在水準不再
聽說亦搬上大陸做
今次無意中
在街市買到這甜梅菜
味道適中
雖然勁多沙
只要浸一會
非常容易清洗




31 則留言:

  1. 我家街市有種甜梅菜40元一斤,是大陸的,冇葉好爽口好正,不過成日無貨。

    回覆刪除
  2. 你令我好想食梅菜肉餅 T-T

    回覆刪除
  3. 我婆婆以前都整過, 好食啊! 👍🏻

    回覆刪除
  4. 尋晚我地都係整差不多,無梅菜,用菜甫

    回覆刪除
  5. 我這邊也有石澳那一款梅菜賣,以前唔錯,但最近發覺也差了,看包裝原來已是大陸製造!
    未試過,搵日我也學你用梅菜炒蛋,謝謝分享啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 石澳梅菜搬左返大陸做,先可以夠貨出口,梅菜煎蛋幾好味架。

      刪除
  6. EE,我講的是石澳順發園梅菜,半磅裝一包,而你說的大澳那款,我就未聽過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫错左咋,其實係講石澳梅菜。

      刪除
  7. 梅菜原來好難整,而且勁多工序,响香港做真係好高成本

    回覆刪除
  8. 我未試過梅菜炒蛋,搵日試試。
    我屋企附近街市有檔梅菜都好爽口冇砂,不過成四十蚊斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做呢個好簡單,有靚梅菜不妨試下。

      刪除
  9. 喺這裡靚梅菜都係可遇不可求

    回覆刪除
  10. 我鐘意食梅菜呀,但D後生唔食,揾日自己試下先>0<

    回覆刪除
  11. 見到你的梅菜煎蛋, 想起以前茶餐廳的芙蓉煎蛋好好味.

    回覆刪除
  12. 好煮意,呢幾樣材料雪櫃一定有

    回覆刪除
  13. 這類溝蛋槳煎的,因為帶着蛋香,一般都美味.

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落