番茄豆卜紫菜素湯


呢兩日天氣
較為涼爽
從街上趕回家
煮飯也不會身水身汗
雖然時間緊迫
也滾個紫菜湯
濕濕地易入口
素湯沒落肉
加番茄加豆卜
加隻蛋
最後加蔥粒




以前曾介紹過
西貢野生紫菜
可惜已成絕響
阿婆不做啦
因為採紫菜
曬紫菜太辛苦
不過
我在九龍城
搵到隻紫菜也不錯




33 則留言:

  1. 阿婆都應該要休息抖下

    回覆刪除
  2. 我公司個canteen是素食的,呢個湯係我最愛的

    回覆刪除
    回覆
    1. 你公司個canteen是素食,啱我阿仔呀

      刪除
  3. 我仲記得你送我的紫菜,我仲有一包,多謝。

    回覆刪除
  4. 我有次睇記錄片講採收紫菜,要响啲石邊採收,好大浪,真係好辛苦

    回覆刪除
  5. 好少飲紫菜湯,想知紫菜湯是否很「涼」,需要加片厚薑去滾嗎?

    回覆刪除
  6. 加隻疍好呀,全素的話有佢會香啲.

    回覆刪除
  7. 老人家一個個咁退休,但就沒有接班人,香港好多手藝或傳統美食都要失,這也無可奈何.

    回覆刪除
  8. 依家野生D東西,真係好難先買到了。

    回覆刪除
  9. 紫菜...讀書時是我的零食嚟GAR。^_^

    回覆刪除
  10. 紫菜好有益, 而且依家D紫菜多數都無沙, 都煲多左. 以前我叫佢嘥水湯, 因為要過好多次水先過得清D沙.

    回覆刪除
  11. 不過又晴又雨,晒衫麻煩D

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐