鹹豬手煲冬瓜湯


阿仔快將回家
雪櫃冰箱
也清得九九十十
最後一件
存放多時的
加拿大鹹豬手
早兩日用來煲冬瓜湯
加花生眉豆  生熟薏米
果皮 薑
滿是骨膠原一碗湯
幸好不太鹹



怕熱氣唔
就咁食
煲了約兩小時
肉質腍腍的仍有味
送飯不錯
一手兩食
簡單的一餐








38 則留言:

  1. 嘩!好骨膠原呀!心心又要一碗...................嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,今次飲曬啦,下次預埋你。

      刪除
    2. 心心多謝EE先...................嘻嘻!

      刪除
  2. 以前我老媽都係咁整架

    回覆刪除
  3. 你哋好犀利,我成日搞到個冰箱爆晒㗎。。。

    回覆刪除
  4. 我都好耐冇煲過咸豬手湯,搵日又買番隻嚟煲下先得!

    回覆刪除
  5. 你個冰箱一定係好細,哈哈…咁快就可以清得晒!而我也努力過,但唔知係好彩定唔好彩,到清得七七八八時又會見到好多抵買嘅嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個冰箱係細㗎,所以好想換雪櫃。

      刪除
  6. 這個湯一定好好味
    加上有冬瓜薏米
    感覺很消暑

    回覆刪除
  7. 喺超市都有一兩款鹹豬手賣,算係又平又好味

    回覆刪除
  8. 咁大隻豬手,又有個湯,夠晒啦。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 的確有些少漏,所以冇食晒啲皮。

      刪除
  10. 聽見都覺得好味,煲湯花生尤其好食.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐