外賣下午茶



有天老伴從外
帶回一份下午茶
連鎖快餐店出品
$26元正




碗仔翅只有半碗
看來不夠斤両
有呃秤之嫌


這個芝士厚多
其實也不錯
芝士味道我也可接受
只是
帶回家已經涼了
影響口感及味道
適宜即場食用
一定很香脆












26 則留言:

  1. 有人買俾我食, 我已經好開心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁我都經常有外買食,因為家的附近冇店鋪

      刪除
  2. 呢個我試過堂食,個多士都OK的。EE個翅,得一半又真係過少咗D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 堂食應該好食啲,碗仔翅呃秤呀!

      刪除
  3. 我和同事都經常在工作稍為鬆閒時叫外賣下午茶,其實並非是肚餓,實質是借故坐埋一齊,輕鬆吹水,交流友誼,這也不失為減壓方式,當然每次都是AA制。

    回覆刪除
  4. 哈哈
    可能店員將碗仔翅入袋前
    已倒瀉一半了

    回覆刪除
  5. 外買我麻麻地,除咗因為味道,仲有垃圾問題

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信