華東遊之蘇州


參觀過寒山寺
然後坐車到達
胥門
這座古舊城門



穿過城門


小廣場上有個
伍子胥


預備上船遊河


己近黃昏





山塘古鎮上岸


天越來越黑





導遊介紹
吃生煎包的小店


可惜
生煎包已經售罄
買了
小雲吞及粉絲湯
共$15元
好抵食


大慨六時
已經黑齊



星巴克有分店在此


滿記甜品


晚飯有蝦毛
都幾鮮味


還有這梅菜包


將梅菜
放入包來吃
幾特別


第二天早上
在酒店吃早餐
自助餐
中西合璧
頗為豐富


跟著
遊蘇州
另一古城樓











遊完舊城門
參觀絲廠
也是是購物點
沒有拍照
我買了張絲棉被
價錢比香港便宜

跟著在絲廠樓上吃午餐


吃過午餐
便出發往下一站
無鍚




32 則留言:

  1. 去蘇州, 有買絲棉被呀, 我第二次去時,買了三張被返來, 諗起都傻!

    回覆刪除
  2. 蘇州多靚女,做乜唔影啲俾我哋睇下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本地導遊話,一等美女往外國走,二等去了北京上海,三等的留在家煮飯呀!

      刪除
  3. 此城現今耳目一新, 修葺得好好啊! 謝謝分享!

    回覆刪除
  4. 你講既梅菜包其實係咪大陸叫既窩窩頭呢?

    回覆刪除
  5. 那次我和親友都有買呀,佢地買埋被袋返加拿大就0K,而我唔捨得買那些𢇃被袋,返到嚟先發覺D被蕊係短度濶封,D被袋唔啱不特止,我個仔蓋都唔夠長,唔知現在有冇改進呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣暖,仲未用,唔知道是否啱用

      刪除
  6. D蝦...隻碟好似好多水,唔係平時常見果種白灼整法。

    回覆刪除
  7. 古代建築
    加上現代元素
    時代
    真的要與時並進

    回覆刪除
  8. 伍子胥,唔怪之叫胥門啦!
    人地星巴克大陸店好好,終於有進步唔用個娘名,你係要加個娘名,wakaka~
    個古城是新起仿古的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 古城是古城不是仿古,當然有執過啦。

      刪除
  9. 個梅菜包如果唔塞D梅菜落去有冇味架?

    回覆刪除
  10. 蘇州都有滿記,利害、利害。個梅菜包好過癮

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠