姑蘇城外寒山寺

行程第二天
早上
在酒店吃
自助早餐
餐廳很大



食物
中西俱全
相當豐富


吃過早餐
繼續行程
向杭州郊區進發
長長的高架橋
行駛中的是高鐵


途經六和塔
另一邊是錢塘江




 行程是
參觀茶園


此茶園
出產龍井茶



介紹茶葉


當然有茶喝
招呼大家喝茶
實際是購物時間
大家買得高興
我也買了些少


導遊說
是正宗金華火腿
老伴對火腿情有獨鍾
於是毫不猶豫
買了整隻火腿


跟著就在
茶園內的餐廳午餐


一層層的茶樹
由低至高
種得很齊整


今餐
都是九餸一湯
吃得頗清淡
有整條魚


吃飽
繼續行程往蘇州
香港拍友
為其瘋狂的油菜花田
這𥚃非常普遍



中途休息站
有個小小商場


這兩件旗袍
賣三百幾元


到了蘇州
直接到寒山寺遊覽




寒山寺正門


門前有河流





入寺內參觀






香火鼎盛



突然有藍天



櫻花




古剎夕照



 時近黃昏
又要繼續另一行程



楓 橋 夜 泊   唐 · 張繼
 
月落烏啼霜滿天,江楓漁火對愁眠。
姑蘇城外寒山寺,夜半鐘聲到客船。








31 則留言:

  1. 呢首詩我係被小學中文老師逼背呢

    回覆刪除
  2. 哈哈…有些感覺像去了韓日………

    回覆刪除
  3. 我同王子好鍾意响茶園中間散步,啲空氣滲著一股清香

    回覆刪除
  4. 我上次嚟寒山寺未有櫻花,呢度令人感覺好舒服啊!

    回覆刪除
  5. E丈好快手,即買,怕你唔比

    回覆刪除
  6. 在茶園採茶那幅相好有農村風味呀。

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 寒山寺, 咁年多後都無變, 咍...買到心頭好,都開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該不會變,但有修葺嘅,是買到心頭好呀!

      刪除
  9. 楓橋夜泊詩 ~ 個人覺得全首詩最精彩之處是 "鐘聲" 二字,另文字轉化成聲音,有聲有色!

    回覆刪除
  10. 前面櫻花後面個塔嗰張相好靚呀, 好似响日本咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中日一家,寺廟都係有相同之處。

      刪除
  11. 應該空氣污染吧?我見你有D相都有陽光照射。
    內地城市就係咁,無耐⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 是時晴時陰,我覺得華東空氣比北京那邊好。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日