鹹肉炒西芹


早前買了
兩塊五花腩
用剩一塊
用鹽醃幾天
變成咸肉
出水後切片
用來炒西芹
肉質咸香
腍腍的
簡單又美味
一個餸
足夠兩人吃
慳水慳力









34 則留言:

  1. 好友♦*¨*☆大家都養精蓄銳過農曆新年呢★。゚☾晚安安☁¨✬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去瞓左一會兒.現在深夜3:35起身飲杯奶食餅乾算嚟
      好友♦*¨*☆甜夢安睡★。゚☾晚安安☁¨✬

      刪除
  2. 家人教用咸肉煲粥, 下火呢!

    回覆刪除
  3. 好多年前,香港的酒樓都有鹹肉炒時蔬這樣菜色,好味之餘仲好送得飯呢!
    EE好煮意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好少食咸肉,間中食下都唔錯。

      刪除
    2. Shu Siu唔講,我都唔知以前香港的酒樓有鹹肉炒時蔬。。。

      刪除
    3. 其實我都唔記得咗。

      刪除
    4. Li J ,酒樓做出來的鹹肉,除了有鹹香外,而且吃落有爽爽的感覺。
      EE,我姐夫,他是四邑人,他有味家鄉菜是將五花腩醃鹹,然後烚熟,待凍切片,吃起來也不錯,而且他也喜歡用蝦醬蒸呢…超好味呀!

      刪除
    5. 我都係四邑人,不過我地反而喜歡食咸雞。

      刪除
  4. 整定塊肉,隨時有得食,正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好少食咸肉,間中食下都唔錯。

      刪除
  5. 整定塊肉,隨時有得食,正

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我其實好少食咸肉,間中食下都唔錯。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐