草莓汁伴火腿扒


無端
發現雪櫃有包火腿
將近到期
一定
有人見特價買的
我對火腿麻麻
不過
不吃便過期
唯有想辦法消滅它
見雪櫃還有自製草莓醬
將火腿兩面煎香
用草莓醬
加香醋加生抽加糖
做個醬汁伴食

還好
這款火腿不太咸
肉質也不錯
可以做餸
也可以配麵包










28 則留言:

  1. 火腿對於我嚟講只係早餐其中一種材料。

    回覆刪除
  2. 我以前有個同事最鐘意火腿蛋飯, 叫外賣一定食佢

    回覆刪除
  3. 外國人也興用果醬配肉,尤其是豬肉和雞肉,所以你這樣做法應該很不錯的!

    回覆刪除
  4. 原來可以用草莓醬伴火腿,又學到嘢啦!

    回覆刪除
  5. 火腿扒我喜歡伴煎蛋食. ^^

    回覆刪除
  6. 火腿早餐的好伙伴。勝在方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對火腿麻麻,早餐都盡量唔食火腿。

      刪除
  7. 說開火腿,我記得以前讀書,火腿雙蛋飯,$10碟JA。

    回覆刪除
  8. 呢個餸令我諗起夏威夷火腿扒

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏威夷火腿扒,好似配菠蘿喎??

      刪除
    2. 係呀,用菠蘿整個汁,甜甜酸酸,配煎火腿扒,有段日子快餐店好興食㗎

      刪除
  9. 我都係久不久給雪柜清場 , 嘻嘻因為有時逛街見到新嘢買咗唔記得食的 .

    回覆刪除
  10. 細個時成日食火腿, 依家又話加工负無益, 所以火腿, 腸仔午餐肉等我都好耐先會買一次.

    回覆刪除
  11. 成功清晒啲貨尾就 VERY GOOD 喇!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐