腐皮卷



腐皮卷
我家當然做素的
其實
腐皮卷是否多是素食呢 ??




材料
雲耳  甘筍  沙葛  西芹  炸莱
將材料略炒調味
盛起放涼




朋友教路
腐皮卷略煎再蒸
吃起來較香口
而且不會太腍



最後
適量
生抽 糖 陳醋 粟粉 
個獻放上面便可










46 則留言:

  1. 。・゚゚・。。゚*★°¨♦好友•`☁°✬晚安☾º°¨✫
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    Zzz*❉´晚晚甜夢安睡•*◇Zzz

    回覆刪除
  2. 加咗肉通常係仙竹卷喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮其實現在都好似亂曬咁,以前鮮卷應該用筍整架!

      刪除
  3. 我姑奶上次買左包鮮腐皮俾我, 我想試下包鮮竹卷, 不過好似要炸, 所以遲遲未動手. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔炸都可以,不過蒸後會較軟身,要小心啲夾。

      刪除
    2. 其實唔使炸,略煎已經得.

      刪除
  4. 我度d腐皮一陣膠味.怕怕.

    回覆刪除
  5. 好耐無整,揾日整嚟食!

    回覆刪除
  6. 見到啲腐皮油立立,真有啲驚!
    而且仲係大陸嚟唔放心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 腐皮有冇炸的,光身是因為大頭豆本身有油份。

      刪除
    2. 係喎,其實煮時又唔見到肥.

      刪除
  7. 腐皮卷好食,但對於我懶人來講,實在太煩了:p

    回覆刪除
  8. 我一有香港嘅腐成就會做嘅啦,好好食,又可以凍結慢慢食。

    回覆刪除
  9. 我整過,唔用炸菜,用冬菇,個汁係蠔油加糖,小小生粉水。

    回覆刪除
  10. 我做腐皮卷都係先略煎一煎, 再蒸.

    回覆刪除
  11. 腐皮卷至愛, 不過, 家中所吃的多是在超市買現成的, 有少少油怪味, 為有點李派林佐食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街買可能用萬年油炸,唔係咁健康!

      刪除
  12. 係咪再加個獻, 就係鮮竹卷?

    回覆刪除
  13. 我都鐘意腐皮卷用素菜做餡料

    回覆刪除
  14. 腐皮好食, 咩餡都無所謂嘅!

    回覆刪除
  15. 豆制品, 我一向都岩食....去飲茶, 我多數都會叫這點心

    回覆刪除
  16. 我未食過略煎再蒸的,印象中酒樓好似都係煎,不過蒸下,應該冇咁熱氣。

    回覆刪除
  17. 腐皮卷,煎同蒸都鍾諗意食

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...