學做雞屎藤茶粿


雞屎藤茶粿
都說
客家傳統食物
但其實不盡然
我家鄕台山
也有此傳統食品
少時也常見我媽過節時
做來拜神
昨天
我們一家三口
到馬鞍山上
[信義會]
參加學做雞屎藤茶粿的活動
雞屎藤
是一種植物
葉子是兩邊對生的
定些雞屎藤
都是從山上摘來
非常新鮮



先將葉子



清洗後切細
再加水
用攪拌器攪碎


再加糖煮沸
隔渣
(甜度可自己試味)


為方便
可用此芝麻糊粉做餡
(不用開水)


預傋好蕉葉



用沸水
灼一灼蕉葉水要下少許油
茶粿就不會黏太緊



主要用糯米粉
加少許粘米粉
兩包糯米粉=1200g
粘米粉約150g
雞屎藤水要趁熱下
一邊下水一邊攪拌
至於水份多少
我聽得唔清楚
約750ml
大家自己調教啦



然後搓粉


因為粉糰太大
要兩人輪流搓
其中一對手
哈哈 係我阿仔


搓勻粉糰
粉糰軟得又不黏手便可
做型啦
呢啲較傳統


但也可反傳統
做自己喜歡的做型



蒸若15至20分鐘
做型厚的
要蒸多點時間








43 則留言:

  1. 外型好似潮州魚蛋
    一粒粒黏埋一餅

    回覆刪除
  2. 我屋企成日收魚蛋狀雞屎藤茶粿做禮物,不過唔啱我口味

    回覆刪除
  3. 自細就少食,可能賣相怪難看啩!

    回覆刪除
  4. 常聽人說是有益又好味,但第一次食是在坪州,.那種味道..................

    回覆刪除
  5. 雞屎藤茶粿我幾鐘意食架,煙煙韌韌,原來真係用雞屎藤整的

    回覆刪除
  6. 我細個時,媽咪都有同我地一齊做'葉仔',好似這些茶粿咁㗎。

    回覆刪除
  7. 我都試整過....不過係買的....因為唔識摘

    回覆刪除
  8. 好懷舊, 細時常食. 舊時聽老人家講, 可清腸胃熱毒!

    回覆刪除
  9. 茶棵食過,但未試過這隻用雞屎藤造 !

    回覆刪除
  10. ee, 我地係自己友啦!因為我都係台山人!hehe
    我老闆娘成日整雞屎藤返黎比我地食, 一粒粒黏埋一齊嗰隻最中意, 佢話叫"雞屎堆", 佢好認真, 但笑死我地!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁我地係鄉里,我正式係大鄉里~

      刪除
  11. 見過未食過....唔知咩味嫁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜特別架,我覺得有些少草青味~

      刪除
  12. 回覆
    1. 冇乜特別架,我覺得有些少草青味~

      刪除
  13. 食過, 但無乜特別...都係看有什麼饀 !

    回覆刪除
  14. 我係屋企見過,個樣唔吸引.

    回覆刪除
  15. 我係客家人,自細都不愛吃雞屎藤茶粿,因為賣相唔靚囉!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐