梅醬煮涼瓜


早前
做的兩樽酸梅醬
還有半樽未吃完
今次試用兩匙涼瓜

想不到效果不錯
甘中略帶酸甜
好合我個人口味
亦適合素食的朋友
不過
全素朋友就要看清楚
醬汁的材料

我自製的梅醬
其中一種材料是蒜頭








26 則留言:

  1. 早安 ! EE, 週末愉悅 ! 我要試吓.. 好味道.. ^0*

    回覆刪除
  2. 新菜式 , 有機會我都會試試 , 但我衹有樽蘇梅醬 .

    回覆刪除
  3. 好奇問,食素和蒜頭有關?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒜是五辛之一,正式如素的人士介五辛

      刪除
  4. EE, 係呀, 好多醬料都會加入蒜.....因傳統話蒜殺箘防腐效果喎 !

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...