芥菜滾魚湯


我甚少煮芥菜
特別是芥菜湯
因為自小受老媽教誨
芥菜寒涼
女士不宜
而且有些芥菜苦苦地

今次在前院
見到嫩嫩芥菜
決定買來一試


今次冇買錯
有機芥菜嫩滑好味
加條急凍紅汀滾個湯
好甜
家中沒鹹蛋
於是用煎雞蛋
煎雞蛋滾湯
是參照blog友仔袁太做法
不過我只是咯煎
好味呀




紅汀滖完湯
仍然有魚味
加熟油鼓油吃



芥菜性
煮時記得下薑




34 則留言:

  1. 我都極少煮芥菜架, 妳滾完湯, 條魚仲咁完整嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都極少煮架,條魚襯佢未爛前拎起

      刪除
  2. 後生時唔鐘意食, 而家年紀大左, 反而鐘意呢

    回覆刪除
  3. 記得細時家裡會滾火鴨芥菜湯。

    回覆刪除
  4. 我每次飲都會肚痛,以前是沒有的!

    回覆刪除
  5. 早晨:間中我都會用芥菜滾鹹蛋肉片湯.

    回覆刪除
  6. 煎雞蛋滾湯,這方法比較少用,用蛋花形式較多。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢隻有機都好味呀,你有自家種就更好。

      刪除
  8. 我極鍾意食芥菜, 有少少苦苦地先好食, 不過真係要加大舊薑.

    回覆刪除
  9. 我主打芥蒂菜瘦肉咸蛋湯。不過,最近豬肉佬教買排骨頭,都好正

    回覆刪除
  10. 我又係好少買介菜, 屋企人唔鍾意佢嘅味道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係麻麻,但呢隻有機芥菜,又唔錯

      刪除
  11. EE, 對呀...芥菜寒涼, 女仕少吃為佳......
    但我和我女兒都是熱底....就岩喎...!!

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...