梅菜煎蛋



梅菜蒸肉餅吃得多
大家有冇試過
用梅菜煎蛋
未試過不妨試下
加雲耳-起煎
食來更彈牙










60 則留言:

  1. 未試過咁煮喎. 有材料,要試試.

    回覆刪除
  2. 未試過咁!菜圃煎蛋就食得多!

    回覆刪除
  3. 看來幾易咁!可以試試呢!

    回覆刪除
  4. 曾用食剩的梅菜碎肉炒蛋也不錯, 這個素的一定也很好吃!

    回覆刪除
  5. 這個煮法幾好, 不過買到的梅菜唔係次次靚。

    回覆刪除
  6. 如杲冇時間買餸,可以煮喱個餸,方便方便.

    回覆刪除
  7. 今次無買大澳梅菜添。

    回覆刪除
  8. EE我都想試,幾時整過我食呀?

    回覆刪除
  9. 我都係好喜歡食素菜類的...! 蕃茄, 洋蔥, 雲耳, 芽菜仔, 菜莆, 薯仔絲, 配蛋來炒都試過 !
    但真係未試過用梅菜來炒蛋....多謝EE !!

    回覆刪除
  10. 梅菜煎蛋? 有啊! 細個屋企成日煎, 不過我當時都係鍾意用菜脯多一點. 現在就愛用豆豉鯪魚來煎蛋或者蒸蛋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就未用過豆豉鯪魚來煎蛋或者蒸蛋,不過豆豉鯪魚好多油。

      刪除
  11. 真係未食過喎,而且冇諗過用梅菜煎蛋呢

    回覆刪除
  12. 這煮法新穎,有趣,值得試下!

    回覆刪除
  13. 搵日試吓先! 謝謝分享!~

    回覆刪除
  14. 用梅菜嚟煎蛋 , 又幾得意噃 , 都一樣咁好食呢..

    回覆刪除
  15. 這款炒蛋好創意呀 , 我諗都好惹味的 .

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 謝謝,其實也不是創意,不過冇乜人做啫

      刪除
  17. 好有創意噃, 睇下屋企有無梅菜先.

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃