綠色的洋蔥頭





綠色的洋蔥頭

去年買的洋蔥
放在一旁
忘記了
後來長出了綠芽
沒理會它
竟然越長越長
也越長越漂亮
後來再買一個回來
放了兩天又長新芽


長得越來越拔挺





57 則留言:

  1. EE你見咁樣就養埋佢哋呀?
    不如養埋我啦!今晚我好唔掂呀!一開始戒口就忘記咗!竟然食咗蘋果,超級唔開心 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我根本就唔使養佢地,佢地自已長大,你我就養唔起啦,你做乜要介口?

      刪除
  2. ¤*¨♡MY █▄❤vE EE☁*.晚安

    回覆刪除
  3. EE, 唔知洋蔥和水仙的花會否相似...??
    養住佢耐D, 等佢開花呀

    回覆刪除
  4. 做盤景也不錯啊! 看來春天已到了, 萬物發新枝啊!
    謝謝分享美好的事物, 週日愉快啊!

    回覆刪除
  5. 都幾似水仙頭,不是還可否作食用呢?

    回覆刪除
  6. 第一次見到開到這樣, 原來可以一樣那麼美.

    回覆刪除
  7. 種得好靚呀!^.~

    回覆刪除
  8. 就咁放埋一邊就得喇?! 俾我放埋一邊的洋蔥也有不少, 但全部都只會變爛了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就咁放埋一邊就得喇,不過我今日試下用小小水養住根部,睇下會點。

      刪除
  9. 種奈D睇有冇花開都好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就咁放埋一邊就得喇,不過我今日試下用小小水養住根部,睇下會點。

      刪除
  10. 哈哈,我屋企之前都有一個洋蔥頭都標左芽,唔知佢會唔會開花哩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日試下用小小水養住根部,睇下會點。

      刪除
  11. 我諗可以當蔥食都係.

    回覆刪除
  12. 潔潔試吓唔記得咗佢哋,睇吓點樣先!^^

    回覆刪除
  13. 咁樣由得佢, 會好容易惹埋啲昆蟲和蚊蚋呀!!!

    回覆刪除
  14. 其中一個開始腐爛已經掉了。

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信