有機四季豆炒豬頸肉



四季豆
又名玉豆、刀豆、敏豆等等
四季豆含有一植物毒素
所以一定要煮熟來吃
否則有可能食後會身體不適

我煮呢隻豆
首先燒一鍋滾水
放入煮幾分鐘撈起再炒
若果清炒
可用蒜蓉豆豉
非常冶味

今次因為買左兩塊冰鮮豬頸肉
預早醃定
本來想焗來吃
後來還是決定用來炒豆

有機四季豆較新鮮
吃來比普通有甜味
好味道


另一塊豬頸肉第二天
炒有機苦瓜食
苦瓜都幾苦
但苦得來甘
我好愛吃






52 則留言:

  1. 四季豆幾好食 ! 我都是求祈去買,不管它是有機定冇機呢 !

    回覆刪除
  2. 其餘三個名都聽過,敏豆就真係未聽過

    回覆刪除
  3. 原來四季豆, 有這麼多別名!

    回覆刪除
  4. 神公休息啊●•٠起身以剛天黑●•٠行街食飯拍拖啊
    MY █▄ϑ❤Ҽ 好姊妹•☾・゚。☆*伴隨甜夢

    回覆刪除
  5. 我不喜苦瓜的甘味, 只吃三數片,但义燒炒蛋加少少苦瓜粒就啱口味 :P

    回覆刪除
  6. EE苦瓜有苦味好難搞喎!我鍾意食出咗水既苦瓜咁樣無咁苦。

    回覆刪除
  7. 四季豆含有一種植物毒素...我這裡有人生吃的!我也試過當沙律食的! 以後不敢了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做沙律可以先用水煮下,不可生吃。

      刪除
  8. 我以前年年都會種好多, 依家要買囉!

    回覆刪除
  9. 有機食品,有益,支持!
    快樂週日 v( ̄︶ ̄)y

    回覆刪除
  10. 我覺得肉豆比甜豆好味,配任何一款肉類也可以!

    回覆刪除
  11. 四季豆價廉物美,不錯的選擇,佩什麼都好吃.

    回覆刪除
  12. 四季豆時時食,今天又食,炸魚柳用四季豆為作配菜。

    回覆刪除
  13. 我鍾意碟苦瓜炒豬頸肉呀

    回覆刪除
  14. 兩款餸我都鍾意食 , 由其四季豆更加好味 .

    回覆刪除
  15. 咁多豆類我最愛食就係四季豆~!!

    回覆刪除
  16. 苦瓜我也愛吃,唔知係唔有食寮作用,價錢會貴d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 苦瓜有清熱作用,寒底就不宜吃太多,或煮時落薑

      刪除
  17. 苦瓜我係煲過湯果D先食咋~

    回覆刪除
  18. 我啲鬼佬朋友都係生食四季豆架.

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨