冬日有機園地



十一月廿四日(星期日)
到[西貢自然教育中心]
算來幾星期沒來
很多農作物己經
收成
冬天真的來了


瓜棚的瓜也所剩無幾


這棵是意米
開始枯黃


水花在陽光拆射下
幻化彩虹


兩旁種的是洛神花


洛神花的花朵
由黃變紅


原來羅勒的花是紫色
好靚


秋葵也快變了枯枝



今次買得不多
有機苦瓜同椰菜
都是第一次買
以前當經買過白苦瓜
番薯旁邊那件是南薑
做咖喱最o岩
我想用來炒飯


40 則留言:

  1. 很多農作物己經收成>> 遲d咪冇o野賣囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,呢處只係示範單位,收成唔會食只用來留種子,蔬菜另有農場供應.

      刪除
  2. 啲相影得好靚呀。
    等你嘅南薑炒飯。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 真係未試過南薑炒飯。同普通薑炒飯有乜分別呢?

      刪除
    2. 我未試過南薑炒飯,係菜販教我。
      南薑重未整呀,己經乾左。

      刪除
  4. 我衹見過最尾幅相中的大路農作物咋 , 其他我全都没有見過的 , 意米原係咁樣子0既 , 折射彩虹我都很久沒有見過 lu , 我真大鄉里 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 城市人係好少有機會見到咁多農作物架

      刪除
  5. 意米原來係咁樣呀, 幾時當做架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多蔬果種個時,都未見過,都是第一次見,都幾新鮮.

      刪除
    2. Winnie,意米大概係秋冬當造。
      Nicole,城市人係好少有機會見到咁多農作物架

      刪除
  6. EE:你真係容易買到有機蔬菜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,逢星期日,可以過對面買。

      刪除
  7. 這農場是何性質,是參觀選購,還是出租自耕‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 久休生。。果度幾好架!你同太太得閒去行下。

      刪除
  8. 呢處純粹參觀,還有其他室內展館,荷花池等等。
    不過每星期日都有其他農場產品在此售賣

    回覆刪除
  9. EE我見過意米。。不過見到時不懂得是什麼。。南薑炒飯我都好想試。。這兩天個胃成日痛。。有時痛到忍唔住添

    回覆刪除
    回覆
    1. 做乜又胃痛呀,放假睇下好唔好D。

      刪除
  10. 回覆
    1. 意米要曬乾除殼先食得架,呢處的農作物,收成只留作做種子咋

      刪除
  11. 有新鮮菜買, 天氣好又可以行吓, 一舉兩得!

    回覆刪除
  12. 我比你早去,所以之前拍到冬瓜絲瓜.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐